Informatie
Gratis bezorging
Optimaliseer het shoppen en voorkom afleverkosten!
Voor het comfort van jou als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 300,- (excl. 21% BTW) volgens onderstaande staffel.
- Bezorgkosten € 49,- bij een bestelwaarde tot € 300,-
- Gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 300,-
- Bezorgen op de Waddeneilanden? Neem s.v.p. contact op met onze salesafdeling via 0499-491034
De factuur
Bij elke betaling ontvang je een pro-forma BTW-factuur vanuit de webshop. Na levering van de bestelde producten ontvang je een officiële BTW-factuur. Op basis hiervan kun je mogelijke reclamaties indienen. De officiële factuur volgt te allen tijde na levering van de producten uit de naam van Rotom Nederland BV. Indien je bestelling wordt opgedeeld in delen (volgens de informatie in de orderbevestiging) zullen de facturen worden afgeleverd voor elk geleverd deel. In geval van order, vermeld dan s.v.p. duidelijk het afleveradres en het factuuradres, vooral als het verschillende afleveradressen betreft.Levering binnen 24 uur
De leveringen worden uitgevoerd door onze huistransporteur, afhankelijk van de grootte van de verzending. De standaard levertijd bedraagt 24 uur na opdracht indien je de order voor 13:00 uur hebt geplaatst (ma-vr, en niet op feestdagen of algehele sluiting). Indien je na 13:00 uur een bestelling plaatst, zal deze order behandeld worden als een opdracht van de eerstvolgende werkdag. Leveringen worden aangeboden op werkdagen tussen 8:00 tot 16:00 uur.
Levertijd
Onze producten zijn als volgt beschikbaar:
-
Uit voorraad leverbaar
-
Tijdelijk niet beschikbaar
In geval van optie 2 zal onze klantenservice contact met je opnemen over de verwachte leverdatum. Informatie over de beschikbaarheid van ieder product wordt weergegeven in de beschrijving van het product in de online shop. Na ontvangst van de bestelling
sturen wij per e-mail een bevestiging met informatie over de datum van levering. Wanneer er sprake is van een feestdag of een algehele bedrijfssluiting, kan de levertijd vanzelfsprekend oplopen. Als blijkt dat een bevestigde leveringsdatum verandert,
zullen wij je telefonisch of per e-mail op de hoogte brengen. In een situatie waarin we de levering niet kunnen realiseren, bijvoorbeeld: het product is niet meer leverbaar of er is een tussentijdse verandering in ons assortiment, nemen wij direct contact
op.
Beschadigde artikelen
Controleer tijdens het lossen direct of de verpakking beschadigd is. Indien dit het geval is, verzoeken wij dit direct te vermelden op de vrachtbrief. Dit versoepelt de klachtenprocedure. Ondanks het feit dat
we werken met betrouwbare leveranciers, kunnen wij niet met 100% zekerheid schade aan de verpakking uitsluiten. Wij danken je voor je begrip en medewerking.
Informatie
Gratis bezorging
Optimaliseer het shoppen en voorkom afleverkosten!
Voor het comfort van jou als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 300,- (excl. 21% BTW) volgens onderstaande staffel.
- Bezorgkosten € 49,- bij een bestelwaarde tot € 300,-
- Gratis bezorging bij een bestelwaarde vanaf € 300,-
- Bezorgen op de Waddeneilanden? Neem s.v.p. contact op met onze salesafdeling via 0499-491034
De factuur
Bij elke betaling ontvang je een pro-forma BTW-factuur vanuit de webshop. Na levering van de bestelde producten ontvang je een officiële BTW-factuur. Op basis hiervan kun je mogelijke reclamaties indienen. De officiële factuur volgt te allen tijde na levering van de producten uit de naam van Rotom Nederland BV. Indien je bestelling wordt opgedeeld in delen (volgens de informatie in de orderbevestiging) zullen de facturen worden afgeleverd voor elk geleverd deel. In geval van order, vermeld dan s.v.p. duidelijk het afleveradres en het factuuradres, vooral als het verschillende afleveradressen betreft.Levering binnen 24 uur
De leveringen worden uitgevoerd door onze huistransporteur, afhankelijk van de grootte van de verzending. De standaard levertijd bedraagt 24 uur na opdracht indien je de order voor 13:00 uur hebt geplaatst (ma-vr, en niet op feestdagen of algehele sluiting). Indien je na 13:00 uur een bestelling plaatst, zal deze order behandeld worden als een opdracht van de eerstvolgende werkdag. Leveringen worden aangeboden op werkdagen tussen 8:00 tot 16:00 uur.
Levertijd
Onze producten zijn als volgt beschikbaar:
-
Uit voorraad leverbaar
-
Tijdelijk niet beschikbaar
In geval van optie 2 zal onze klantenservice contact met je opnemen over de verwachte leverdatum. Informatie over de beschikbaarheid van ieder product wordt weergegeven in de beschrijving van het product in de online shop. Na ontvangst van de bestelling
sturen wij per e-mail een bevestiging met informatie over de datum van levering. Wanneer er sprake is van een feestdag of een algehele bedrijfssluiting, kan de levertijd vanzelfsprekend oplopen. Als blijkt dat een bevestigde leveringsdatum verandert,
zullen wij je telefonisch of per e-mail op de hoogte brengen. In een situatie waarin we de levering niet kunnen realiseren, bijvoorbeeld: het product is niet meer leverbaar of er is een tussentijdse verandering in ons assortiment, nemen wij direct contact
op.
Beschadigde artikelen
Controleer tijdens het lossen direct of de verpakking beschadigd is. Indien dit het geval is, verzoeken wij dit direct te vermelden op de vrachtbrief. Dit versoepelt de klachtenprocedure. Ondanks het feit dat
we werken met betrouwbare leveranciers, kunnen wij niet met 100% zekerheid schade aan de verpakking uitsluiten. Wij danken je voor je begrip en medewerking.
.png)