Paginabegin

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens zijn:

Bedrijfsnaam: Rotom Nederland BV h.o.d.n. Logistiekonline
Vestigingsadres: Ekkersrijt 1428
E-mailadres: info@logistiekonline.nl
Telefoonnummer: 0499-491034
Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens zijn:

Bedrijfsnaam: Rotom Nederland BV h.o.d.n. Logistiekonline
Vestigingsadres: Ekkersrijt 1428
E-mailadres: info@logistiekonline.nl
Telefoonnummer: 0499-491034
Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).