Klantenservice
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Heb je vragen? Hieronder kun je onze veelgestelde vragen bekijken. Mocht je andere vragen hebben, kan je ons bereiken middels ons contactformulier. Zodra je aanvraag is ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Is je vraag wat urgenter? Dan zijn wij uiteraard ook telefonisch bereikbaar of je kunt ons bereiken via de chatservice.Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kun je gemakkelijk plaatsen via onze webshop Logistiekonline.nl. Wanneer je een product toevoegt aan het winkelwagentje kun je het product meteen bestellen. Mocht je er onverhoopt niet uitkomen, kunnen wij je begeleiden via de telefoon of onze chat.
Hoe kan ik zien wat ik heb besteld?
Via het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens de bestelling, kun je je orderbevestiging zien. Deze krijg je na de bestelling binnen enkele ogenblikken via de mail binnen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt uiteraard de bestelling wijzigen of annuleren. Doe dit dan wel binnen een tijdsbestek van 14 dagen. Wanneer je je bestelling wil annuleren of wijzigen, kun je contact opnemen via info@logistiekonline.nl of telefonisch via 0499-491034.
Hebben jullie een verplicht minimum orderbedrag?
Nee, bij Logistiekonline hanteren wij geen minimale orderwaarde.
Help! Ik heb een verkeerd artikel besteld
Wanneer je een verkeerd artikel besteld hebt, kun je het best even contact opnemen met info@logistiekonline.nl. Je kunt uiteraard ook altijd terecht met vragen via onze chat op de website of via één van onze social media kanalen.
Help! Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect artikel gekregen
Als dit gebeurt, is dat natuurlijk vervelend en we willen uiteraard dat je een goed product geleverd krijgt. Mocht dit gebeuren, dan kun je contact opnemen via het e-mailadres: info@logistiekonline.nl. Als je de mail stuurt met in de bijlage foto’s van de beschadiging of het verkeerd geleverde artikel, dan maakt dit de omruilprocedure een stuk efficiënter en sneller.
Bezorgen & Afhalen
Wat zijn de bezorgkosten?
Voor het comfort van jou als klant en de optimalisatie van de kosten, bieden wij gratis bezorging aan bij een bestelwaarde vanaf € 300,- (excl. 21% BTW) volgens onderstaande staffel.
Bij een bestelwaarde tot € 300,- zijn de bezorgkosten € 49,-.
Bij een bestelwaarde vanaf € 300,- bieden wij gratis levering.
Bij een bestelwaarde tot € 300,- zijn de bezorgkosten € 49,-.
Bij een bestelwaarde vanaf € 300,- bieden wij gratis levering.
Wat is de levertijd?
De levertijd is in veel gevallen 1 werkdag. Echter is het sterk afhankelijk van bepaalde piekperiodes en van welk product er gekocht wordt. Per product staat op de productpagina de levertijd vermeld. Het kan ondanks al onze inspanningen voorkomen dat we een langere levertijd hebben voor onze artikelen.
Een ander aflevermoment kiezen
Wanneer je een ander aflevermoment wilt kiezen, is dat mogelijk. Je kunt in de opmerkingen bij je bestelling een voorkeur opgeven en je kunt het telefonisch afspreken via 0499-491018.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan zeker. Ons afhaaladres is: Kollergang 7, 6961 LZ in Eerbeek.
Naar welke landen versturen jullie bestellingen?
Mocht je producten naar een Nederlands adres willen versturen, dan kun je een bestelling plaatsen op www.logistiekonline.nl. Wil je een bestelling laten leveren in België, dan kun je de bestelling plaatsen via www.logistiekonline.be.
Wat is de specifieke levertijd van mijn order?
Mocht je na je bestelling een vraag hebben over de specifieke levertijd van de order, dan verzoeken wij direct contact op te nemen met onze afdeling planning: 0499-491018.
Retourneren
Kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Zeker, je kunt bij ons de bestelde artikelen retourneren. Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelde artikel(en) bij ons te retourneren.
Hoe kan ik mijn artikel(en) retourneren?
Als je artikelen wilt retourneren, kun je contact opnemen via info@logistiekonline.nl, de live chat op de website, social media of via het telefoonnummer: 0499-491034. Tevens staat er een retourformulier online dat je kunt gebruiken om de retournering goed te laten verlopen.
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Het retourneren zelf is kosteloos, echter dien je zelf zorg te dragen voor de verzending en daar zullen kosten aan verbonden zijn vanuit de transporteur die je gaat inschakelen. De kosten voor het retourneren van bestelde artikelen zijn voor eigen rekening.
Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
De betaalmogelijkheden bij Logistiekonline.nl zijn: iDeal, Visa, Mastercard, vooruitbetalen via bankoverschrijving of betaling op factuur (alleen voor zakelijke, terugkerende klanten).
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
De factuur ontvang je binnen vijf werkdagen na ontvangst van de levering op het e-mailadres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven.
Ik heb op factuur besteld, wanneer dien ik te betalen?
Rotom geeft terugkerende klanten de mogelijkheid om de producten uit de shop op rekening te kopen met een betaaltermijn van 30 dagen. Dit betekent dat je een factuur (mogelijk per e-mail) van Rotom ontvangt om de gekochte producten te betalen.
Inloggen
Kan ik ook een account aanmaken?
Ja, dat kan zeker. Je kunt een account aanmaken rechtsboven op de website. Je kunt hier klikken op 'Inloggen'. Ook kan er tijdens het afronden van de bestelling gekozen worden voor 'Registreren' om een account aan te maken.
Ik ben mijn inloggegevens kwijt
Bij het kwijtraken van de inloggegevens kun je het best even contact opnemen met info@logistiekonline.nl of via de livechat op de website.
Overig
Staat je vraag hier niet tussen?
Mocht je andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze te allen tijde stellen via info@logistiekonline.nl, social media of van maandag t/m vrijdag tussen
09.00 en 17.00 uur via de livechat van de website.
Onze contactgegevens zijn:
Ekkersrijt 1428
5692AK, Son
Nederland
info@logistiekonline.nl
0499-491034
Ekkersrijt 1428
5692AK, Son
Nederland
info@logistiekonline.nl
0499-491034
.png)